21 oktober 2013

Och vilken härlig start på veckan

Not!

Lillskiten var hängig igår och dessutom lite kass i kistan, så vi bestämde att jag skulle vara hemma med honom idag. Lite feber inatt och han sov läääänge imorse.
Lite frukost efter skönhetssömnen och sen jäklar i det vad han kräktes!

För er som inte vet, så lider jag av en extrem kräkfobi och går just nu i KBT för att lära mig handskas med det. Det verkar ha gett utdelning för jag klarade det riktigt bra (kanske spelade in att jag inte hade något att välja på). Badade av lillskiten, mig själv och sen sanera allt som skulle saneras. Utan att drabbas av panik en endaste gång! Hyfsat nöjd med mig själv faktiskt. Det var nämligen mitt mål när jag startade med KBTn, just att kunna finnas där för barnen när de blir sjuka. Så check på den!

Nu hoppas vi att han kryar på sig snabbt, det har inte varit något större ös i honom idag om man säger som så.

2 kommentarer:

Ingmarie sa...

Superbra jobbat Åsa, 1-0 till Albin som var anledningen till att du nu kan checka av detta! Hur är det med honom idag? Många kramar till er

Unknown sa...

Nu är det bättre, men det tar väl ett tag för magen att hämta sig. Ella är hur pigg som helst och har varit i skolan idag!